İşin Komik Yanı
Paylaşım:
İşin Komik Yanı
Çeviren: Pınar Polat
Bu Kitabı Satın Alın

Kitap Künyesi:

Barkod: 9789759914394

Sayfa Sayısı: 232

Ebat: 14 x23 cm

Yayın Tarihi: Ekim 2007

Kategori: Anı Biyografi

Kitap Hakkında:

"Bu kitap sadece 'iş'i değil, yeryüzünün kendine gülebilen yegâne mahlukatı reklamcıları anlatıyor." Farz edin ki Muhammed Ali kariyer danışmanınız oldu, Bill Clinton yıldız olma tüyoları verdi, en kıymetli müşterinizin en büyük rakibinin ürününü kullanırken yakalandınız, ABD başkanına yalan söylediniz, kendi karınızı işten kovdunuz... "İşin Komik Yanı"nda geçen öyküler gerçektir. Her biri, Allen Rosenshine'ın dünyanın en büyük reklam şirketlerinden BBDO'da geçen kırk yılından süzülmüştür. Allen Rosenshine, kitabının başrollerini George W. Bush, Michael Jackson, Marlon Brando, Frank Sinatra, Henry Kissinger, Rudy Giuliani, Luciano Pavarotti, Lionel Richie, para babaları, holding patronları, mafya mensupları, muhtelif süperstar ve adının açıklanmasını istemeyen kişilerle paylaşmaktadır. Bu kitapta, kırk yıllık reklam devinin itirafları, kusurları ve gün yüzü görmemiş anıları vardır.

Kitap Hakkında:

"Bu kitap sadece 'iş'i değil, yeryüzünün kendine gülebilen yegâne mahlukatı reklamcıları anlatıyor." Farz edin ki Muhammed Ali kariyer danışmanınız oldu, Bill Clinton yıldız olma tüyoları verdi, en kıymetli müşterinizin en büyük rakibinin ürününü kullanırken yakalandınız, ABD başkanına yalan söylediniz, kendi karınızı işten kovdunuz... "İşin Komik Yanı"nda geçen öyküler gerçektir. Her biri, Allen Rosenshine'ın dünyanın en büyük reklam şirketlerinden BBDO'da geçen kırk yılından süzülmüştür. Allen Rosenshine, kitabının başrollerini George W. Bush, Michael Jackson, Marlon Brando, Frank Sinatra, Henry Kissinger, Rudy Giuliani, Luciano Pavarotti, Lionel Richie, para babaları, holding patronları, mafya mensupları, muhtelif süperstar ve adının açıklanmasını istemeyen kişilerle paylaşmaktadır. Bu kitapta, kırk yıllık reklam devinin itirafları, kusurları ve gün yüzü görmemiş anıları vardır.

Yazar Hakkında:

Allen Rosenshine, 1985'te dünyanın en büyük reklam şirketlerinden BBDO'nun CEO'su oldu. Ertesi yıl, şirketinin bağlı olduğu Omnicom grubu, "Time" dergisi tarafından "reklam dünyasının 'big bang'i" olarak tanımlandı. Allen Rosenshine, reklamcılık tarihinin en önemli yüz adından biri olarak anlııyor. Onu bugünlere getiren anıları, bu kitapta anlatılıyor. Yazarın Sayfası Yazarın Sayfası
  • Doğan Holding
  • Doğan Kitap
Doğan Yayınları Copyright © 2022 | Tasarım ve Uygulama: Carbon Interaktif