Yaratıcılık A.Ş.
Paylaşım:
Yaratıcılık A.Ş. Gerçek İlhamın Önünde Duran Görünmez Engelleri Aşmanın Yolları
Bu Kitabı Satın Alın

Kitap Künyesi:

Barkod: 9786050932607

Sayfa Sayısı: 376

Ebat: 13.6 x 21 cm

Yayın Tarihi: Şubat 2016

Kategori: İş Dünyası

Kitap Hakkında:

Kurumsal gelişme yaratıcılıkla mümkündür.

Ed Catmull’un büyük bir beceriyle sanatsal ve ticari yaratıcılığı birbirine paralel olarak tartıştığı Yaratıcılık A.Ş. ekonomik gelişmenin insana ve onun yaratıcı melekelerine yatırım yapmaktan geçtiğini mükemmel bir ustalıkla anlatıyor.
Catmull’un kitabı sanatsal yaratıcılığın endüstriyle buluştuğu noktayı oldukça somut olarak gözler önüne seriyor. Bir çırpıda tükettiğimiz filmler için harcanan emek ve zaman, alınan riskler okuyucunun tahayyülünün çok ötesine geçiyor. 
Yaratıcılık A.Ş.’yi bir iş kitabı olmaktan çıkarıp kitaba heyecan ve duygu katan bir başka boyut da Steve Jobs’ın yakın plan fotoğrafı. 
Catmull hem yönetsel hem de sanatsal anlamda yaratıcılığın peşine düşenler için eşsiz bir kaynak sunuyor.
• Hataları önlemenin maliyeti onları telafi etmenin maliyetinden daha fazladır. 
• Bir şirketin iletişim yapısı o şirketin organizasyonel yapısını yansıtmamalıdır. Herkes herkesle iletişim kurabilmelidir. 

Kitap Hakkında:

Kurumsal gelişme yaratıcılıkla mümkündür.

Ed Catmull’un büyük bir beceriyle sanatsal ve ticari yaratıcılığı birbirine paralel olarak tartıştığı Yaratıcılık A.Ş. ekonomik gelişmenin insana ve onun yaratıcı melekelerine yatırım yapmaktan geçtiğini mükemmel bir ustalıkla anlatıyor.
Catmull’un kitabı sanatsal yaratıcılığın endüstriyle buluştuğu noktayı oldukça somut olarak gözler önüne seriyor. Bir çırpıda tükettiğimiz filmler için harcanan emek ve zaman, alınan riskler okuyucunun tahayyülünün çok ötesine geçiyor. 
Yaratıcılık A.Ş.’yi bir iş kitabı olmaktan çıkarıp kitaba heyecan ve duygu katan bir başka boyut da Steve Jobs’ın yakın plan fotoğrafı. 
Catmull hem yönetsel hem de sanatsal anlamda yaratıcılığın peşine düşenler için eşsiz bir kaynak sunuyor.
• Hataları önlemenin maliyeti onları telafi etmenin maliyetinden daha fazladır. 
• Bir şirketin iletişim yapısı o şirketin organizasyonel yapısını yansıtmamalıdır. Herkes herkesle iletişim kurabilmelidir. 

Yazar Hakkında:

Ed Catmull Pixar Animasyon Stüdyoları’nın kurucularından, Pixar Animation ve Disney Animation’ın başkanı. Bilgisayar grafiği alanında yaşam boyu başarı için verilen Gordon E. Sawyer Ödülü de dahil olmak üzere beş kez Akademi Ödülü’ne layık görüldü. Utah Üniversitesi’nde bilgisayar bilimleri dalında doktora derecesi aldı. Karısı ve çocuklarıyla birlikte San Francisco’da yaşamaktadır. Amy Wallace GQ, Wired, The New Yorker, ve The New York Times gibi dergi ve gazetelerde yazdı.Halen Los Angeles dergisinde editör olarak çalışan Wallace, daha önce The New York Times pazar ekinin iş dünyası sayfalarında yazdığı yazılarla tanınıyor. Birçokları ilham ve yaratıcılığı tanımlama ve sınıflama girişiminde bulunmuşlardır. Ed Catmull ise bilgelik dolu deneyimine dayanarak yaratıcılığı fikirlerin değil de insanların simyası olarak tanımlıyor. Catmull Yaratıcılık A.Ş.’de sağduyudan sapmayan bir özgünlük ve dürüstlükle tek bir yola saplanıp kalmamanın, sanatın, işin ve inovasyonun sanatsal bileşiminin nasıl hayata geçirileceğinin örneklerini veriyor. —GEORGE LUCAS Star Wars’unyönetmeni İş dünyasının guruları Pixar hakkında hikâye anlatmaya bayılırlar ama elinizde tuttuğunuz kitap, bu öyküyü bizzat yaşayan ve yaratan birinden dinlemek için önümüze çıkan ilk fırsat. İnovasyon yönetimiyle ya da yalnızca iyi yönetimle ilgilenen herkes bu kitabı okumalı. —CHIP HEATH, Switch ve Decisive’in yazarlarından Yazarın Sayfası Yazarın Sayfası
  • Doğan Holding
  • Doğan Kitap
Doğan Yayınları Copyright © 2022 | Tasarım ve Uygulama: Carbon Interaktif